LET`S WORK

God ettermiddag flotte lesere. Har dere hatt en fin start på uken? Det er jo sånn at det er ny uke, og med det så hører nye muligheter til. Jeg har forsovet hatt en grei dag, men må si jeg syns dagen har gått litt fort. Men når jeg tenker tilbake på dagen skjønner jeg også hvorfor. Jeg har jobbet litt hjemme i hybelen i dag med husarbeid, og må straks fortsette igjen. Men før det har jeg litt bloggplanlegging som står for tur, tillegg til å hjelpe noen venninner med deres blogger.

 

 – Ann Helen

2 kommentarer
    1. Hei 🙂 Liker bloggen din kjempe godt! Gratulerer så mye med å ha kommet så langt med bloggingen. Du er kjempe flink, og at du flyttet til Ål for å ta helsearbeiderfag der det er kjempe bra! Du er ei tøff jente. Masse lykke til på skolen, og videre med bloggen. Du kommer til å komme langt i livet. Ha en fortsatt fin dag. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg