UKENS

Nå skal jeg øyeblikkelig ta kvelden, men måtte titte innom før jeg glemte denne ukens oppsummering også. Veit ikke om dere la merke til det, men forrige uke glemte jeg det helt bort.

Hvordan har deres helg vært? Har dere hatt det fint? Jeg har hatt en kjempefin helg hjemme. Fredag var jeg ute å spiste med Martin og foreldrene hans, vi feiret bursdagen hans. Resten av helgen har jeg stort sett slappet av hjemme med familien min som jeg alltid gjør. Syns det er så koselig å bare være hjemme også, og det er vel ikke så rart når jeg plutselig brått flytta ut fra dem. Ellers har jeg møtt på noen venner, og hatt overnatting av Martin fra i går til i dag. Alltid koselig med kjærestetid!♥ Jeg ble kjørt til Ål i dag av pappa og Didrik, og fått tv på plass her. Føles utrolig bra, mulig ettermiddagene ikke blir like kjedelige lenger?! Men nå får jeg starte med oppsummeringen av uka, får hodet mitt faller i pc-skjermen.

MOTIVASJON:

Vel, hva skal jeg si? Hvem motivasjon? Jeg kjenner jeg er så utrolig lei hele Ål nå, ikke bare stedet, men mye av det som hører med. Jeg vil hjem, rett og slett. Jeg gjorde dette for å prøve ut, og nå ender jeg med å fortsette. Jeg har satt meg et mål om å klare dette, og jeg skal få det til, håper jeg! Ja jeg syns litt synd på meg selv, men sånn er det bare.. Men hvis vi skal snakke om bloggmotivasjonen min, så er den ganske på topp. Mangler bare litt ting å skrive om, så forslag mottas med stor takk!

LÅT:

Jeg har så sykt blandet musikksmak, at det er nesten flaut.. Denne sangen har en rar start, men for noen utrolig fine stemmer. Elsker refrenget!♥

 HØYDEPUNKT:


Trenger jeg å si mer? Helgene er alltid det beste med uka!♥

INNKJØP:

Det går som regel mest i mat og det jeg trenger når jeg bor for meg selv. Men jeg må bare fortelle om det dårligste innkjøpet denne uka, som desidert er bursdagsgaven til Martin. Kjøpte en genser og han sier at han liker den, men den var jo alt for liten. Jeg trodde visst han var mindre enn han var. Eller begynte jeg faktisk å kjøpe julegaver i dag, det er jo bare en og en halv måned til jul!

QUOTE:

 

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg