ENDELIG HELG!

Hallo! Hvordan går det med dere? Har dere hatt en fin uke?

Det har vært en relativt grei uke for min del, og nå ser jeg fram til en kjempefin helg i Hønefoss. Skal bli godt å kunne sove lenge, eller ja hvertfall en dag da, gi og med at jeg skal jobbe på søndag. Men det skal godt å kunne slappe av med familien og mine fantastiske firbeinte i helgen. I dag skal jeg ut på restaurant å feire Martin sammen med familien hans, siden han har bursdag i dag. Det blir veldig koselig!

Ellers må jeg fortelle dere en opplevelse fra skoledagen i dag. Vi fikk besøk av noen som hadde med skatteetaten å gjøre, som het spleiselaget. De bladde fram Ringerikes blad og spurte om det var noen fra Hønefoss her. Så klart rakk jeg opp handa, og tror du ikke hu bladde opp et bilde av meg fra avisa. Veldig gøy, men utrolig flaut på samme tid når det satt 3 klasser å hørte på. Haha! Artikkelen i avisa kan dere se her. Jeg må jo faktisk si meg stolt at jeg fortsatt sitter på skolebenken i Ål, selv om jeg ikke trives godt og at alt jeg ønsker nå er å være i Hønefoss blant mine nære og kjære.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg