EN DAG MÅTTE DET BARE SKJE

Hatt en fin dag i praksis i dag, observert og  gjennomført nye ting. Men med en vond kropp.. Klarte nemlig på vei til jobb i dag og skli med mopeden midt i veibanen. Det ble ingen skader på meg selv, men uansett når du setter så hardt og hvordan du setter kjenner du et trøkk i kroppen etterpå. En dag måtte det bare skje, at jeg skulle velte med mopeden uten at det var noen andres feil, og den dagen var i dag. Kjente at jeg fikk vondt i hodet med en gang jeg satte meg på mopeden etter jobb. Jeg ville faktisk ikke kjøre, men jeg måtte jo for å få den hjem igjen. Det blir nok snart buss på meg, for ene dagen starter den ikke og en annen dag sklir jeg. Mopeden ble ganske skrapet opp også, noe jeg er veldig lei meg for. Jeg skal virkelig fikse den igjen til våren altså, har ikke lyst til å kjøre med den sånn!

Etter jobb har jeg stort sett bare slappet av med Milla, gjort et par av mange til jeg skulle gjort og lagd middag. Uka har gått sinnsykt fort, syns dere ikke det? For oss som har bare 3 dager på skolen, går uka veldig fort hvertfall. Og for min del gjør det ingenting, gleder meg til neste helg allerede når helgen har tatt slutt!

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg