KALDT, GLATT OG JÆVLIG

I dag etter skolen var jeg egentlig utrolig sliten, men var fast bestemt på og ikke sovne. Så rett etter skolen i dag dro jeg en tur innom Milla og gikk en tur, før jeg tok turen på mopeden til Gol. Det tok rundt 40 minutter og tilbaketuren fra Gol til Ål var rett og slett jævlig. Kaldt, mørkt og glatt.. Aldri mer en sånn tur før våren på moped hvertfall. Kaldt nok å kjøre til skolen på moped. Men jeg måtte virkelig til Gol nå, orket ikke å drøye det lenger. Måtte kjøpe gave til Martin som har bursdag på fredag. Tenkt på bursdagen hans i  2 måneder nå, på hva jeg skal kjøpe til han. Nesten så jeg har begynt å grine av fortvilelse for hva jeg skal kjøpe til han. Hva skal man kjøpe til en som har alt og ikke ønsker seg noen ting?! Heldigvis fant jeg noe, og satser på at han blir fornøyd!

Nå er akkurat maten inntatt, litt seint middag kanskje? Det beste med å bo for seg selv, er at jeg aldri trenger å spørre noen om noe. Jeg trenger ikke spørre om jeg kan ha med besøk hjem, jeg kan lage mat når jeg vil på døgnet og jeg kan gjøre som jeg vil hele tiden. Vel, jeg savner å bo hjemme uansett da.. Ellers i dag har jeg i grunn vært veldig sliten etter skoledagen. Resten av kvelden skal jeg kose meg med Milla, siden jeg har vært så mye borte fra henne i dag. Blir nok tidlig kvelden på oss i dag, siden jeg er så sliten og skal tidlig opp i morgen og en ny dag i praksis. Håper dere alle har hatt en fin dag!

 

 

– Ann Helen 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg