THE INCREDIBLE FACE MASK

Sponset innlegg


 Jeg har vært så heldig å få teste ut May Beauty sin Incredible Face Mask. Masken inneholder i hovedsak dyphavsleire og skal fjerne sorte prikker og død hud, i tillegg til å motvirke akne og fjerne olje. Under har jeg lagt med en step for step beskrivelse av hvordan man gjør det.




Man merker  ikke det endelige resultatet med en gang, men med sammenhengende bruk vil du se at porene dine blir mindre, og huden din bli mykere og friskere enn noen gang. Jeg ble veldig fornøyd, og kjente at huden blir mykere og renere etter første behandling. Selv om det var mildt sagt vondt å rive masken av igjen, gleder jeg meg til å prøve denne fremover og se resultatet. Menn kan like gjerne bruke denne som kvinner bare sånn at det er sagt!

Ansiktsmasken kjøpes her (direkte link). Jeg gir dere søte lesere som vil teste ut denne masken 30% rabatt, med å bruke rabattkoden jentafacemask30.

#Theincrediblefacemask #Facemask #Ansiktsmaske #Rabatt #Rabattkode #Skjønnhet #Hudpleieprodukter #Sponset #Sponsor  

 

 

– Ann Helen

8 kommentarer

Siste innlegg