LANGHELG

Nå er jeg tilbake i Hønefoss igjen, eller har vel egentlig vært her noen timer allerede. Det føles helt fantastisk å være hjemme igjen hos alle mine nære og kjære. Grunnen til at jeg dratt hjem en dag før fra Ål, er fordi jeg har OD- dag i morgen. Jeg har faktisk vært på skolen bare 2 dager denne uken, veldig deilig i grunn. I morgen på OD- dagen skal jeg være slavearbeider for Martin, haha! Har hjulpet han litt i dag også sammen med Katarina.

Kjenner det var deilig å komme hjem til Hønefoss igjen. Dagen har ikke akkurat vært den beste. Våknet opp og hadde ikke lyst til å dra på skolen. Helt utrolig at noen ting bare ødelegger dagen din så mye.. I tillegg ville ikke mopeden starte i dag, så da kom jeg for seint på skolen. Flott dag må jeg si.. Heldigvis var resten av dagen veldig bra. Håper dere alle har hatt en fin uke så langt!


Noen som var veldig glade for å se hverandre igjen i dag, og som skal kose seg masse sammen i helgen♥ 

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg