#1 DAGENS BARN VIL ALDRI HUSKE

Noen av de beste minnene fra da jeg var liten med de beste lekene, tv-programmene og andre ting. Jeg er 17år, så det er ikke altfor lenge siden min barndom var. Men hvem husker ikke MSN, eller når denne rosa Sony Ericsson telefon var populær? Jeg fikk min første telefon i første klasse, som en belønning for at jeg hadde vært så flink på sykehuset husker jeg. Da arvet jeg den gamle Sony Ericsson telefon til søster`n, som hun allerede hadde brukt litt. Jeg husker også veldig godt at jeg måtte sveive ned vinduet på bilen istedenfor den elektronikken vi har i dag. Det var også veldig gøy å klatre i trærne, sykle, leke rundt og være mer sosial. Når man skulle til en venn, var det ikke bare å ringe, men måtte faktisk bruke beina eller sykkelen bort. Hva husker du fra du var liten?

 

 

– Ann Helen

 

14 kommentarer
    1. E det en ting jeg savner er det når alle barn fra 3 og oppover så på de programmene og hadde de lekene. Men nå har jo en 1.klassing den nyeste iPhonen og den nyeste iPaden😁🙄😫

    2. Huske d va sonne stræker ish bak nårr du skyvd opp Sony Ericsson! Æ vaaaaa så stolt pga den fine tellefon, å ikke minst st den va rosa💖 Huske å at d va en stor lettelse nårr æ vart litt gamlar å byar bila kom MED elektronisk rute😍

    3. ååå, så fint innlegg! Jeg husker veldig godt den mobilen, haha 😀 Jeg fikk aldri kjøpt den selv, men sikla sååå fælt etter den. Husk at jeg dro hjem fra skolen og var på MSN hele kvelden også, det var tider det.

    4. Jeg husker spesielt godt de blanke Nokia telefonene som blinket – kalte den for juletretelefon.
      Husker også Nintendo, telefoner med ledninger mellom seg som man kunne trekke fra et rom til et annet, stylter, kinasjakk, og at Nille var tidenes kuleste butikk! Von Dutch merket, som man hadde i penal, klær, og capser. Også husker jeg topp-dagbøkene 🙂

    5. Husker absolutt alt blir 18, å huske barndommen! Skulle ønske dagen barn hadde midre teknologi å holde på med!
      Som vi gjorde da vi var små da var vi ute å lekte fra morgen til kveld! <3 Å vi brukte faktisk ringeklokke elr banke på, men nu skriver jo de fleste melding jeg er utenfor! Teknologien har tatt over menneskene! <3
      Husker veldig godt "Bjørn i det blå hus", "Brum", "UHU" å "Gnottene" <3 <3

    6. Jeg er 17 år og jeg husker alle disse tingene!😄 Jeg har spurt søskenbarnet mitt om hun har hørt om noen av disse filmene eller om hun har sett noen av de tingene og svarte at hun aldri hadde sett noen av filmene og hun lo da hun så telefonen! 😂 Det var en sånn telefon jeg hadde da jeg var mindre jo!🤗 Ting har virkelig forandret seg!

    7. Jeg er 14 og jeg husker alt så godt.. Gamle minner😊 Men hva heter den serien med de spøkelsene?😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg