KLAR FOR Å STARTE DAGEN

I dag fikk jeg muligheten til å sove lenge. Vel, det ble ikke så lenge som jeg hadde håpet.. Våknet litt etter kl.9, ikke helt utvilt, men fikk ikke sove lenger heller. Milla med sitt gode sovehjertet, sover fortsatt. Jeg skal stå opp øyeblikkelig, fikse meg og klar for å starte dagen. På tide å lage litt mat snart kanskje? Må også lage litt mat som jeg kan ha med på jobb. Har i tillegg noen gjøremål som skal gjøres. Har kveldsvakt i dag, det blir spennende!


Føles fantastisk å våkne sånn hver dag♥

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg