LIVSHJULET

I 3,5år har jeg sittet bak skjermen denne bloggen. Jeg har skrevet om mine opp og nedturer i hverdagen. Igjennom disse årene har jeg slitet en del på forskjellige områder, og jeg har brukt bloggen som psykolog. Jeg har nå funnet en ny metode og samle tankene mine på, som jeg skal prøve ut. Jeg skal skrive det i et slags livshjul. Jeg skal finne ut hva jeg bruker tiden min mye på og hva jeg bruker den mindre på. Her kan jeg finne ut hva som er bra med livet, og hva som må bedres.

Jeg har fordelt livshjulet med ulike kategorier og på hver av dem, skal jeg gi meg selv en karakter. Det beste er å få full pott på alle hver dag, men så lenge du klarer å få en grei karakter på alle kategoriene i løpet av en uke er det veldig bra. Jeg skal finne ut om jeg bruker nok tid på de forskjellige punktene. Bruker jeg nok tid på de forskjellige punktene? Er det noen punkter som tar mer plass, eller trenger en høyere karakter av meg selv? Hvordan kan jeg forbedre de ulike punktene?

Jeg håper og tror at dette vil hjelpe meg fremover, og at det kanskje vil hjelpe noen av dere andre som har lyst til å få det bedre med dere selv. Dette er også en mulighet til å vise andre at livet er faktisk ikke en dans på roser, det er ikke alltid man har det like bra på alle områder.


Jeg har delt hjulet inn i 8 forskjellige deler: psykisk miljø, økonomi, venner og familie, kjærlighet, helse, jobb og utdanning, personlig utvikling, og moro og avkobling. Jeg håper dere vil følge meg på veien, og at dette kan hjelpe noen av dere også.

 

– Ann Helen

1 kommentar
    1. Håper at du får en kjempe fin Onsdag! <3 Stikk gjerne en tur innom bloggen min også, det hadde jeg satt stor pris på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg