UKENS

God kveld flotte lesere!♥ Hvordan går det? Har dere hatt en fin helg?

Jeg har hatt en veldig fin helg i Hønefoss sammen med min gode familie, venner og Martin. Føles like bra hver gang jeg er hjemme og jeg koser meg gløgg i hjel!  Nå er det et par timer siden jeg og Milla gikk av toget i Ål. Togturen gikk egentlig ganske greit, for Milla var nok veldig sliten og orket ikke gjøre så mye ut av seg. Vi satt ved siden av en veldig koselig dame, som jeg snakket med på turen hit, og rett før vi skulle av, hoppet Milla plutselig på fanget til denne damen. Begynte å lure på om hu hadde detti å slått seg eller blitt syk, for dette var virkelig ikke vanlig av henne. Men så fort jeg reiste meg opp og skulle fikse oss klare for å gå av toget, var pipingen i gang. Da ville hun klart tilbake til “mammaen” sin.

På vei ut av toget møtte vi ei dame, vi snakket litt sammen og hun spurte hvor jeg skulle. Heldig var vi, for hun kjørte oss faktisk hjem. En fremmed dame vi aldri hadde møtt eller sett før kjørte oss hjem. JA man skal være forsiktig med hvem man sitter på med, men man merker fort hvordan person det er. Milla og jeg slapp unna de 3-4 km å gå, og noe vi begge ble veldig glad for. Tror hvertfall Milla var glad for det, fordi hun var veldig trøtt og sliten, og nå ligger hun ved beina mine og sover som en stein. Men nå har jeg snakka lenge nok om noe helt annet, tid for oppsummering av uka.

MOTIVASON:

Fine og positive kommentarer fra dere lesere, som gjør blogghverdagen utrolig bra. Jeg setter pris på hver enkelt av dere!

LÅT:

INNKJØP:

Har ikke blitt noe særlig innkjøp i det siste, går for det meste i matvarer og nødvendige ting i hverdagen.

QUOTE:


 

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg