SURPRISE

Jeg må bare takke for så overveldet oppmerksomhet for mitt siste innlegg. Jeg har fått masse positive kommentarer både her og på facebook, tillegg til masse meldinger. Jeg har dessverre ikke fått svart på alle, men hver og en kommentar er lest. Det betyr veldig mye for meg!

I dag fikk jeg tidenes overraskelse, har ikke vært så glad på lenge. Etter en skikkelig drittuke, var det godt med en fin slutt på uka. Martin og jeg på Hotell i kveld! Dette er helt utrolig, vi skulle jo egentlig ikke møtes før om 2 uker til. Vi har vært ute å gått litt i Hønefoss by, spist mat fra Peppes pizza og kost oss masse. For nei, det serveres ikke middager på dette hotellet, må vel være det rareste hotellet jeg har vært borti?! Det nærmeste du kommer romservice er Peppes pizza. Uansett, kjempekoselig med litt kjærestetid bare oss to.

Ellers i dag har jeg hatt en fin dag hjemme med pappa og mine to skjønne små. Var veldig glad for å se Michelle igjen, og hun var glad for å se både meg og Milla. I dag har de to vært ute å lekt sammen på fotballbanen, noe jeg tror de begge to har savnet når det ikke blir så ofte lenger..

På fredag hadde jeg også en veldig koselig kveld med masse folk, både med venner og folk jeg ble kjent med. Veldig koselig dag, merker jeg savner hjembyen min mer og mer..


Håper dere alle har hatt en kjempefin helg!

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg