TO DO

Nå har jeg akkurat vært ute med Milla en tur, etter å ha kommet hjem fra jobb. I dag har jeg sittet en del, blitt mye dødtid. Men mot slutten av dagen hadde jeg plutselig massevis av ting å gjøre. Jeg har fått være med på masse nytt i dag, og regner med at det vil bli litt mer å gjøre etter hvert når jeg kommer inn i rutiner og lært litt mer.

I dag har jeg kjempemasse å gjøre. Noe av dette skulle jeg gjort for et par dager siden, men har ikke hatt energi eller motivasjon til å gjøre noe. Så i dag må jeg virkelig jobbe på uansett om jeg vil eller ikke, jeg har masse som skal gjøres før jeg skal hjem til Hønefoss igjen i morgen. Herregud, det er jo allerede torsdag? Denne uken har gått sinnsykt fort, og det regna jeg også med egentlig.


Hvordan har deres dag vært?

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg