FØRSTE DAG I PRAKSIS

I dag har jeg hatt min første dag i praksis, og ble godt tatt i mot av de ansatte. Jeg har borti flere nye situasjoner og opplevelser kun på EN dag. Ja ting er skremmende, for det er jo helt nytt, og det blir en del situasjoner hvor jeg blir usikker. Ting kommer til å gå seg til etter hvert, og jeg vil få bedre rutiner på ting. Satser på at disse ukene fremover skal gå fint. Så klart er det veldig rart for meg å ha så brå overgang fra barnehage til bo- og behandlingssenter. Mange ting skal jeg klare, noen ting trenger jeg kanskje mere hjelp til og noen ting vil jeg mest sannsynlig ikke takle i det hele tatt. Øvelse gjør mester, og man lærer så lenge man lever. Det har vært en rolig start i dag heldigvis, hvor jeg er blitt kjent med brukerne og de ansatte. Jeg har også vært med å observert når de ansatte har gjort stell, gitt mat og lignende med brukerne, tillegg til å ha lest papirene som omhandler brukerne.
Håper dere alle har hatt en fin dag!

 

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg