LASAGNE-TID

For en dag dette har vært.. På skolen i dag har jeg sittet å skrevet og lest i flere timer, sammen med noen andre i klassen jeg hadde gruppearbeid sammen med. Merker dagene går veldig trått, når vi gjør veldig lite praktiske ting. Dagene går jo veldig opp og ned etter som hvordan oppgaver vi gjør på skolen, noen oppgaver gir deg mer motivasjon enn andre. Vi pleier som regel å ha en del praktiske oppgaver, men ikke denne gangen. I dag var jeg var rett og slett helt uslitt etter en skoledag med bare teori..

Milla og jeg ligger bare å slapper av nå, og det skal vi nok resten av kvelden også. Jeg har fått gjort litt av dagens gjøremål, stadig noe jeg må rydde, vaske eller noe annet å gjøre. Middagen er også inntatt, og røykvarsleren gikk 3 ganger før jeg i det hele tatt åpnet stekeovnen. Sånn går det når røykvarsleren er kun en meter unna hybelkomfyren, så nå har jeg endelig fått flytta den litt lengre bort, i håp om at den ikke går igjen på en stund. God mat ble det, lasagne er jammen meg godt!

 

 

– Ann Helen

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg