EN FØRSTE GANG FOR ALT!

Opp til gleder, opp til sorger, opp og si god morgen Norge!


Dere tror vel jeg er den morgenfuglen nå, eller hva? Men der må jeg dessverre skuffe dere, i dag skulle jeg faktisk ønske at jeg ikke hadde trengt å stå opp i det hele tatt.. Har en ny og spennende dag foran meg, med nye muligheter og mange utfordringer. Jeg har nemlig min første dag i praksis. Jeg skal jobbe på sykehjem, og skal ikke legge skjul på at jeg gruer meg en del. I hele fjor jobbet jeg i barnehage, og den overgangen til sykehjem er veldig tøff syns jeg. Men jeg skal gi det en sjanse, akkurat som jeg gjorde med den nye skolehverdagen her. Jeg klarte det, og jeg håper virkelig at jeg klarer dette også!

 

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg