MEG OG DEG, VI TO!

Jeg må bare bruke muligheten til å skryte av hvor nydelig, omsorgsfull og humørspredende Chihuahua jeg har. For mange er hund, bare en hund, og ikke noe mer en det, Men for meg er det et dyr med masse personlighet og et stort hjerte. Er jeg glad, er Milla glad og omvendt. Er jeg lei meg, er hun lei seg og en god venn som trøster, og omvendt. Vi påvirker humøret til hverandre sterkt, og har det så utrolig bra i hverandres selskap. Sånn er det med de andre 5 firbeinte jeg har også, og alle betyr minst like mye for meg som Milla♥ 

Milla og jeg har det så fantastisk fint sammen på den lille hybelen våres. Hun har takla overgangen fra å flytte hjemmefra og til Ål på en veldig bra måte. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har litt dårlig sannvittighet ovenfor pappa, siden han er så knytta til henne. Milla er også veldig glad i pappa, men hun går ikke rundt å sturer etter han heller. Det merka jeg på søndag da pappa og Didrik kjørte meg og Milla til hybelen, hun la seg rett i senga våres, fant seg mat og følte det akkurat som hjemme da pappa dro tilbake til Hønefoss. Hun trives veldig godt sammen med “mammaen” sin, og jeg er veldig glad og takknemlig for å ha henne rundt meg. Hadde ikke hun vært her nå, hadde dagene her vært helt annerledes. Heldigvis har pappa Michelle hjemme hos seg til selskap og trives godt i hennes selskap også. Selvfølgelig savner jeg Michelle og de andre hundene kjempemasse, og jeg gleder meg alltid til å se dem igjen.

Hunder er virkelig livet mitt, og uten dem veit jeg ikke hvor jeg ville vært i dag. Jeg ville garantert ikke vært den samme, eller opplevd det samme livet jeg har gjort. Vi alle har noe vi er avhengig av her i livet, og hunder er de jeg avhengig av! ♥

 

 

 

– Ann Helen

5 kommentarer
    1. Nu har jag dragit en vinnare av veckans blogg! Gå in och kolla om det blev du, och om det inte blev du så har du en till chans! Var gärna med! Kram!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg