UKENS

Hallo flotte lesere! Har dere hatt en fin helg?

Jeg har hvertfall hatt en fantastisk helg i Hønefoss, hjemme hos min fine lille familie og skjønne firbeinte. Martin har sovet over hos meg hele helgen, det er alltid like koselig! Milla og jeg er kommet tilbake på hybelen i Ål, og  slapper av. Tror jeg faktisk skal prøve å legge meg tidlig i kveld sånn at jeg får hvilt ut for ny uke på skolen, og ja jeg sier jeg, for Milla har allerede tatt kvelden. Denne uken skal jeg også være i praksis 2 dager, så satser på at denne uka går fort unna. Savner Hønefoss allerede, liker meg så godt der og det er kanskje ikke så rart, det er jo der jeg hører hjemme og vil være. Men dette året skal jeg klare, om noen måneder er jeg hjemme igjen!

MOTIVASJON:

Jeg får masse positive kommentarer fra dere lesere som betyr enormt mye for meg og min hverdag. Jeg har ikke fått svart på alle, men jeg har lest hver og en av dem. Veit ikke hvordan jeg skal få bevist dere hvor mye det betyr, men jeg setter så stor pris på dere flotte lesere♥ 

LÅT:

 Partymusikk er virkelig en av mine favorittsjangere når det gjelder musikk.

HØYDEPUNKT:

Hele helgen har egentlig vært ukas høydepunkt. Jeg er fullt klar over at jeg sier dette hver uke, men ukedagene er ikke fylt opp med så mye spennende at det er noe å skyte av. Så det å være i med de som betyr mest for meg gjør meg til verdens lykkeligste!♥ 


Pappaen min♥ 

INNKJØP:

Har egentlig ikke kjøpt veldig mye spennende denna uka, går mest i mat og nødvendige ting.

BLINKSKUDD:


Fine Milla er ikke like fortrolig med blits, hehe. 

QUOTE:

 

 

 

– Ann Helen

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg