HAPPY SATURDAY!

I dag har vi bare slappet av, Martin og jeg. Vi sov faktisk til kl. 15, eller jeg var våken lenge før det, men la meg til å slappe av igjen ved siden av han. Ellers har vi brukt dagen med familien min, og våres skjønne 4 små firbeinte. Koselig å ha nesten alle sammen samlet, mangler bare min kjære søster Ann Kristin. Ser frem til å møte henne igjen snart, savner henne veldig masse nå. Har vel ikke møtt hun på over en måned?!

Jeg har også mottatt en pakke i posten, som jeg skal vise dere snart. Så følg med på bloggen de neste dagene!

Nå har vi akkurat spist middag, kylling m/ris, kyllingssaus og salat. Maten smaker så mye bedre i andre sitt selskap, enn å spise alene på en trang hybel. Håper dere alle har hatt en fin dag, kos dere masse videre!

 

 

– Ann Helen

7 kommentarer

Siste innlegg