KLAR TIL AVREISE

Nå er vi straks klar for avreise til Hønefoss. Milla skal ta tog sammen med meg, hun har faktisk tatt det før, men det begynner å bli et par år siden så er spennende å se hvordan hun vil reagere på det. Jeg er så glad for at det er helg nå! Hele uka har vært trist og kjedelig, og en nedtur, er ikke så mye å finne på her i Ål akkurat. Og når man ikke har noe å finne på ender man opp med mye dødtid som går til tenking. Jeg tenker alt for mye, og selv om jeg har hatt Milla her som gir meg mye glede, så har jeg følt meg veldig ensom og alene. Merkelig det der..  Første uka på hybelen gikk jo så bra, ting så mer lyst ut og jeg var klar for å fullføre skolen. Men denna uka har det vært stikk motsatt, i stede for å gjøre ting jeg skulle gjort, har jeg endt opp med å se på serier og sovnet.
Men nå skal jeg virkelig kose meg hjemme i helgen sammen med familie og venner, noe jeg ser virkelig frem til.


Milla hjelper meg med å pakke, litt snurt for at jeg har pakket ned buret hennes, så det må hun passe på. Hun er nok rimelig klar for å se “bestefar” , “lillesøster” og resten av familien igjen, og det er jeg også! ♥ 

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg