JULESTEMNING

Før i dag, da jeg var i matbutikket var jeg omringet av julekaker, julesjokolade og alt annet innen jul. Syns det er vel litt tidlig, noe jeg sier hvert år. Men det er jo tidlig, 2 måneder før jul. Ikke bare matvare butikker det er julestemning i, men også interiørbutikker. Etter å ha sett nok jul, kunne jeg ikke gå forbi julegrøten og julebrusen som i dag ble min middag. Nå er det bare å starte å kjøpe julegaver før julen ringes inn. Selv gruer jeg meg faktisk til denne julaften, det kommer til å bli en veldig uvanlig jul for min del. Men får gjøre det beste ut av det!

Gjett hva jeg klarte nå? Klar var jeg til å ta bilder til bloggen av grøten min, men de planlagte bildene kan jeg bare droppe. Jeg endte med å ta GRILLKRYDDER PÅ GRØTEN MIN, i stede for kanel.. Æsj, nå har jeg døypa maten min med kanel og sukker!

 

 

– Ann Helen

11 kommentarer

Siste innlegg