HUSMORHVERDAG

I dag har jeg egentlig vært veldig lat. På skolen sitter jeg å tenker på alt jeg skulle gjort og må gjøre når jeg kommer hjem. De siste dagene har jeg vært sinnsykt slitsomme på skolen, og når jeg kommer hjem mister jeg totalt lysten til alt. Jeg ender bare med å ligge i senga, se på serier og isolere meg fra alt. Ingen tar kontakt, og føler at jeg ikke vil mase på andre så jeg dropper å ta kontakt selv. Heldigvis er det bare 2 dager til helg, og jeg kjenner det skal bli veldig godt nå!

Tenkte jeg skulle være fornuftig resten av kvelden. Vaskemaskinen er satt på, og nå skal jeg straks ut en tur med Milla. Tror egentlig ikke hun har så veldig lyst i det kalde været her, akkurat nå ligger hun og sover og det tror jeg hun fortsatt vil. Men ut på tur må vi uansett! Jeg må også få lagd meg litt middag snart, og om jeg rekker skal jeg henge opp litt bilder jeg skrev ut før i dag og pynte litt på hybelen. Alt er ikke helt på plass her enda, men det meste. Mangler blant annet tv, som jeg håper på å få kjøpt en av de neste ukene. Tenkte etter hvert når alt er på plass, at jeg skulle legge ut litt bilder av hybelen, og kanskje en “Housetour-video”. Hva sier dere til det?

Men nå må jeg stikke, har masse å gjøre i en “travel” husmor-hverdag. Ser ut som vi har det veldig travelt ikke sant?

 

 

 – Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg