OVERRASKELSE I POSTEN

Hallo flotte lesere! Hvordan går det med dere? 

Selv er jeg faktisk ganske sliten i dag, ikke fysisk, men psykisk. Startet dagen med å forsove meg, og hadde bare 30 minutter på meg før jeg skulle dra. Skulle gjerne hatt litt mer søvn i natt kjenner jeg, men jeg sov egentlig nok timer. Kanskje timene var bra nok, men ikke selve søvnen? Uansett, nå ligger jeg hvertfall og slapper av og tenkte jeg skulle være litt dum å sove en time. Jeg veit det er dumt, men jeg har masse å gjøre så trenger å lade opp litt krefter. Vært en slitsom dag på skolen i dag, det skjer så mye i klassen om dagen, som sliter meg litt ut..
I dag fikk  vite hvor jeg skulle på praksisplass i dag, kan ikke akkurat si jeg gleder meg. Skal jobbe på sykehjem, det kommer til å bli nytt, spennende og mye nye inntrykk. I fjor jobbet jeg bare i barnehage, så det blir en rar overgang. Selv hvor mye jeg gruer meg, skal gjøre mitt beste ut av det så langt det lar seg gjøre.

I går kom det pakke i posten til meg hjemme i Hønefoss, og uheldigvis får jeg den ikke før fredag, siden det er da jeg er hjemme igjen der. Jeg venter også et par pakker til i posten, som jeg håper kommer i løpet av uka sånn at jeg kan ta alle med tilbake hit å vise dere neste uke! Håper dere gleder dere, like mye som meg!

 

 

 

– Ann Helen

14 kommentarer

Siste innlegg