MAN KAN OPPNÅ MYE

I 3,5år har jeg sittet bak skjermen og skrevet til dere. Jeg har skrevet om mine opp og nedturer, tanker og følelser i hverdagen og egentlig alt som faller meg inn. Eneste jeg ville fram til med bloggen var å skrive for min egen del. Da jeg opprettet bloggen var det fordi jeg sleit med en hel masse. Jeg gjør det fortsatt, men bloggen har hjulpet meg masse på veien. Jeg har brukt bloggen min som psykolog i 3,5år og trives godt med bloggingen.

Jeg har oppnådd masse med bloggen. I juni skrev jeg et innlegg som slo ann og ga en del oppmerksomhet. Jeg lå på 4. plass og 5.plass i Norge og hadde 20 000 lesere hver dag. Uheldigvis varte ikke dette lenge, men innlegget er lest av 90 000. Innlegget kan du se HER. Etter det ble jeg intervjuet av ringblad på grunn av innlegget og jeg fikk en månedslønn på grunn av innlegget. Jeg er veldig stolt over bloggen og det jeg har fått til, men jeg skulle ønske at jeg fortsatt klarte å holde det oppe på så høyt leser antall. Jeg jobber hardt med bloggen hver dag og jeg er allerede i gang med sponsoravtaler.

Tenkte det var gøy for dere som har fulgt bloggen lenge med et tilbakeblikk. Husker dere disse headerne?

– Ann Helen

8 kommentarer

Siste innlegg