UKENS

 

MOTIVASJON:

Motivasjonen min er stor for å fullføre året. Karakterene mine er allerede bedre enn tidligere og jeg satser på at fortsetter slik at jeg kommer inn på Hønefoss neste år. I tillegg om jeg dropper ut nå, skylder jeg statens lånekassa flere tusen, noe jeg ikke gjør om jeg fullfører året. Jeg vil ha en utdanning og jeg har flere veier å gå selv om jeg går en linje jeg ikke ønsker..

LÅT:

En av mine favorittsanger vil alltid være “Love me like you do-Ellie Goulding” fra Fifty Shades Of Grey. Bare elsker den filmen!♥ 

INNKJØP:


Flere av mine innkjøp denne uka, ser dere i dette innlegget (direkte link).

LÆTTIS:

Helgen av vært full av latter, blir alltid mye latter og glede i Martin sitt selskap.

QUOTE:


//

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg