20 FAKTA OM MEG

Beskriv deg selv med tre ord.
 -Omsorgsfull, ansvarsfull, målbevisst.

Hva har du i klesskapet?
-Klesskapet mitt er stappet med penklær og hverdagsklær. Kjoler, bukser, gensere, topper, cardigan(er), undertøy osv.

Hva får deg til å føle deg spesiell?
– Når noen sier fine ord til/om meg og faktisk mener det, og om noen overrasker meg når jeg minst venter det!

Hva får deg til å føle deg bra?
– Når jeg kan hjelpe andre som ikke har det så bra, til å få det bedre.

Hva finner du i veska mi?
– Går ikke veldig ofte med veske, men bruker jeg den så finner du telefon, lommebok, ørepropper, nøkler, sminke og mobillader.

Hva bestiller du alltid i kaffebaren?
– Drikker ikke kaffe, men pleier som regel å bestille frappe med sjokolade.

Hva kan du ikke være foruten?
– Familien, hundene mine, Martin og mine gode venner. Ellers er jeg litt småavhengig av å ha musikk, telefon, pc og kamera i nærheten av meg. Holdt neste på å glemme sminke, klær og sko!

Hva er du dårlig på? 
– Jeg er dårlig på å ta imot komplementer fra andre.

Hva er politikk for meg?
– Har i grunn ikke satt meg så mye inn i politikk (enda), syns det egentlig er kjedelig å høre og snakke om. Men en ting er sikkert: det er veldig viktig og at det er mye som burde bedres. Det er mange ting jeg skulle ønske var annerledes.

Hva vil du i livet?
– Jeg vil hjelpe andre mennesker som trenger det, få meg utdanning, jobb. Etter hvert flytte for meg selv og få meg en familie!

Hvilken kunnskap har du på kjøkkenet?
5er i mat og helse, så tror ikke jeg er så aller verst. Martin er hvertfall storfornøyd hver gang jeg disker opp med hjemmelaget pizza, så skal ikke så mye til for å lage grei mat!

Hva var det siste du spiste?
Kjedelige brødskiver til frokost..

Er du sosial?
– Ja faktisk så er jeg veldig sosial. Jeg er totalt avhengig av å ha folk rundt meg, og hater å være alene.

Hva beundrer jeg?
– Foreldrene mine- At de klarer å samarbeide så godt sammen, til tross for at de ikke er sammen lenger og at mamma har ny mann. Jeg veit at det ikke er alle som har foreldre som er så gode venner og jeg føler meg ekstremt heldig som har det. Jeg setter uendelig stor pris på det! Tusen takk mamma og pappa♥

Uvaner.
– Jeg går å drar opp buksa hele tiden, fordi den glir ned. Hver gang ender jeg med å revne hempene på buksa. #flaut

Vaner.
– Høfligheten har alltid vært med meg hele livet. Jeg sier ALLTID takk, hilser alltid på folk (selv folk jeg ikke kjenner) og tar alltid imot folk på en positiv måte.

Hva hører du på akkurat nå?
– Læreren som leser et kapittel i samfunnsfag for oss.

Ved min sengekant finner du..
– Telefon, datamaskin og en liten sovende Chihuahua.

Om 5 år…
– Ferdig utdannet, jobber og forhåpentligvis bor jeg sammen med Martin.

Om 10 år.. 
– Hva fremtiden bringer er vanskelig å si. Men forhåpentligvis har jeg fast jobb, bor jeg sammen med Martin og har 2 velskapte barn!

 

 

– Ann Helen

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg