08.10.2015

Nettopp kommet inn dørene, inn fra regnet og kaldværet. Merker helt klart at det begynner å bli høst nå. Fine høstfarger ute, og tidlig mørkt om kvelden. Akkurat vært en tur i Gol og kjøpt dyne&pute. Må jo ha ekstra dyne og pute til overnattingsgjester, vi får jo allerede besøk i morgen faktisk!

Helt utrolig hvor mye man får med seg på den lille mopeden!
Ellers har jeg ryddet litt her på hybelen i dag, har enda ikke fått alt på plass her enda og det skal bli godt når det blir ferdig. Milla og jeg har slappet av og kost oss masse, som alle andre dager. Med en lang skoledag, der Milla er alene på hybelen vil hu gjerne ha masse oppmerksomhet og kos når jeg kommer hjem igjen, noe jeg skjønner veldig godt. Jeg er så glad for at hun også trives godt her, det er viktig for meg at det ikke er bare jeg som trives, men hun også.

 

 

– Ann Helen 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg