MIN HØSTFERIE I BILDER

Hadde en fantastisk høstferie forrige uke, stappfull av minner jeg kommer til å ta vare på videre i livet♥ Ferien startet i hovedsak med å tilbringe noen dager hos mamma, og Martin sov hos meg hele helgen tror jeg(?). De to neste dagene var jeg hos min gode venninne Henriette. Først var vi med noen venner av oss i Hønefoss, før vi dro til henne. Det ble mye snakking, latter og glede sammen. Vi tok bilder, så på serier og sist men ikke minst: vi var på Sandvika storsenter. Hadde trodd jeg skulle ende opp med å kjøpe drøssevis av klær, men endte bare opp med litt andre ting som jeg faktisk trengte. Kles-shoppingen derimot, kom noen dager senere da jeg fant masse fint å kjøpe på byturen i Hønefoss med Anita. Vi var også på cafe sammen denne dagen. Litt senere møtte jeg tilfeldigvis den beste kusina i verden Tonje. Henne hadde jeg ikke møtt etter jeg flytta til Ål, så var ekstremt koselig å se henne igjen. Neste dag var jeg også med Anita, og denne dagen trente vi sammen!

Ellers i ferien var jeg en del med familien og mine fantastiske firbeinte! Etter å ha vært noen dager hos mamma, dro jeg til pappa for å være hos han resten av ferien før jeg dro tilbake til Ål. Jeg har vært masse sammen med Martin. Alltid koselig med litt kjærestetid, hvertfall når det er veldig liten tid til det. Etter jeg flytta til Ål ble det veldig liten tid til alt egentlig, for jeg er jo bare hjemme i helgene og ferier, men de går så fort at jeg rekker ikke halvparten av det jeg egentlig vil og skulle gjort. Det er mange fler jeg skulle besøkt og vært sammen med i ferien, men dessverre strakk ikke tida til. 
Jeg og Martin hadde mange pizza-ettermiddager sammen, ellers hjalp jeg han med jobb-ting, og koste oss masse sammen. Jeg hjalp han også med å male lokalene hans, og ble faktisk ferdig før jeg dro tilbake til Ål. For en lettelse, nå er det bare å skrape maling, vaske litt og sette inn møbler som gjenstår. Kommer til å bli så bra til slutt!

Håper dere som hadde ferie forrige uke, hadde en fantastisk høstferie, og at dere som har det nå, nyter den godt og koser dere masse!♥

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg