KOMMER ALDRI TIL Å BLI MESTERKOKK

Våkna for en time siden, og nå er det ikke lenge før jeg skal sove igjen. Var i grunn tøft å starte igjen på skolen. Får ikke like mye søvn som jeg har hatt i høstferien og da er det godt å sove litt om ettermiddagen. Misunner Milla veldig som får ligge å sove dagen lang til jeg er ferdig på skolen. Hu må jo så klart litt opp om morgen, siden hu trossalt må ha en tur før jeg drar på skolen om morgen. Men så fort vi kommer inn igjen, ligger hu på plass i buret sitt eller senga mi igjen. Jeg har også disse to dagene som jeg har gått på skole, mens jeg har bodd på hybel, reist hjem å lufta henne i friminuttet. Da ser jeg hu ligger å koser seg i senga, og jeg får ikke veldig lyst til å dra tilbake på skolen da. Vil heller legge meg i senga og sove med henne♥

Var kanskje ikke så rart jeg var så trøtt i dag heller, for i dag var det fiskegrateng som stod på menyen. Jeg blir så trøtt når jeg har spist fisk, men det er jo så godt og ikke minst sunt, at jeg kan ikke unngå det heller.  Første gang jeg skal lage mat på hybelen, og første gang jeg bruker hybelkomfyr. Første som skjer er at røykvarsleren går. Dette er et godt tegn, eller hva? Selv om jeg har en 5er i mat og helse, kommer aldri til å bli noen mesterkokk, det er helt sikkert! Men middagen var god, ikke var den veldig brent heller, for røykvarsleren gikk før jeg satte maten i ovnen.

Håper dere alle har hatt en fin start på uka, og at resten av uka blir like bra. Går bare å teller ned dagene til helg. Denne helgen skal jeg faktisk ikke dra hjem til Hønefoss, jeg får heller besøk hit til Ål. Kan dere gjette hvem som kommer? En ting er sikkert, jeg gleder meg enormt og skulle ønske tida gikk litt fortere♥

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer
    1. Tør jeg gjette på at kjæresten din kommer til deg i helgen ? 😉
      Så kjempe godt ut med fiskegrateng, som er lenge siden sist jeg spiste så takk for middagstipset 🙂
      Og kjenner meg igjen med det at man får mindre søvn enn i ferien når man har skole.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg