DU VIL ALDRI SPISE SALAT IGJEN

Etter du har lest dette innlegget, er en ting sikkert.. du vil aldri spise salat igjen!

For ja, dette har skjedd meg gang på gang. Jeg går for å kjøpe en av tingene jeg elsker mest, salat! Tar opp salathodet, og studerer det litt, for jeg vil jo ikke at det skal være brunt, eller at jeg skal finne INSEKTER på det!

I dag da jeg skulle handle, skjedde det igjen. Jeg fant noe som krøyp på salathodet, det var noe som ikke stemte. Et innsekt! Takk for det.. der mista jeg lysten på å kjøpe salat på en stund!

Vær litt påpasselig om du skal ha salat, særlig isbergsalat som jeg har funnet det på. Det gjelder spesielt Kiwi, for nå har jeg funnet krypdyr på isbergsalaten både i Hønefoss og Ål. Det gir deg ikke akkurat veldig lyst til å kjøpe salat, når du finner sånt på det!


//bildekilde

 

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Det er jo sånn at man uansett er nødt til å vaske salaten nettopp på grunn av dette… Ja, det er kjipt når det skjer, men den kommer tross alt fra naturen 😀 Håper uansett at dette ikke hindrer deg helt i å spise salat i fremtiden. Ha en fortsatt fin dag 🙂

    2. dette er skammelig. vi i norskgrønnsaksNorge? ambefaler alle å vaske salaten før man trøkker det inn i kakehølet

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg