NY UKE, NYE MULIGHETER

Ny uke, med nye muligheter! Jeg ser for meg at ukene blir bedre fremover nå, enn det de har vært før her i Ål. Internat-livet tidligere var ikke noe særlig å skryte av, og endelig er jeg kommet inn i en hybel hvor jeg trives. Forsovet syns jeg det fremdeles er trist å måtte flytte fra alt og alle i Hønefoss, men for min egen trivsel her var det viktig å skaffe en hybel hvor jeg kan ha hund og hvor jeg kan greie å bo de 7-8 månedene jeg skal gå på skole her.

Milla brukte ikke lange tiden på å komme seg til rette her heller. Det blir jo en litt overgang for henne også, å måtte være med på flyttelasset, men hun har takla det ganske bra. Jeg og Milla skal få det fint sammen her, og jeg kjenner det er mye lettere å fullføre skoleåret her om hun er med. Da slipper jeg å være helt alene hele tiden, og heller ha selskap rundt meg siden jeg trossalt ikke har mange å være med.

Det var hardt å stå opp i dag. Jeg ville heller sovet lengre i den gode sengen på hybelen, enn å sitte på skolebenken nå. Men sånn er det, min høstferie er over for denne gang og jeg ser fram til neste ferie allerede. Håper dere som har hatt høstferie nå, har kost dere masse og hatt det bra, og at dere som har høstferie nå, får en fantastisk høstferie! ♥ 

 

 

 

– Ann Helen

6 kommentarer

Siste innlegg