BORTE BRA, MEN HJEMME BEST!

Hatt en fantastisk uke i Hønefoss, som dessverre er på vei til å gå mot slutten. Merker hvor fantastisk bra jeg har det hjemme her i forhold til Ål. Er kanskje ikke så rart når jeg bodd på en og samme plassen i 17år og plutselig brått blir voksen og flytter for seg selv. Det vanskeligste er ikke å bo for seg selv, det vanskeligste er å flytte fra alle kjære og nære rundt seg.

Jeg er så utrolig sint på meg selv. Sint på hvorfor jeg var så dum og søkte bare på en skole. Jeg var fast bestemt på å ikke flytte, men jeg endte med å måtte flytte enda lengre unna enn jeg hadde trengt om jeg søkte flere av de nærmeste skolene her. Jeg var så stolt, stolt over at jeg hadde forbedret karakterene mine. Dessverre var de heller ikke gode nok til å komme inn på Hønefoss, men hadde jeg søkt flere av skolene i nærområde ville jeg ikke måttet sitte i en så vanskelig situasjon nå. Nå skal jeg nyte siste helgen av ferien før jeg reiser tilbake til Ål på søndag..

 

 

– Ann Helen

1 kommentar
    1. Hold ut dette skoleåret, det blir nok en utrolig mestringsfølelse den dagen du har fullført året selv om du har hatt det tøft. Man klarer det man vil klare:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg