LOVE IT ALL

Føles helt fantastisk å være tilbake i Hønefoss, og denne gangen er jeg ikke her bare for en helg, men faktisk for over en uke som betyr masse tid til de som betyr mest for meg. Love it! I dag har jeg hatt en fin dag i Hønefoss med noen venner av meg, og jeg kjenner bare lykken ståler inni meg av å være her!


Måtte bare slenge med dette fine bilde av Henriette og Andreas.
Nå skal jeg kose meg resten av kvelden sammen med min gode venninne Henriette før vi skal til Sandvika storsenter i morgen. Pizzaen er inntatt og photoshoot, snakking og godterispising står for tur♥

 


 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg