KJÆRE JOTUNHEIMEN OG VALDRESRUTEN BILSELSKAP AS (JVB)

Kjære Jotunheimen og Valdresruten Bilselskap AS (JVB). Takk for at dere har ansatt uoppmerksomme sjafører som kjører forbi deg når du skal på bussen. Kjære bussjåfør. Må jeg stå helt i veien på E16 og veive med hele kroppen for at dere skal se meg, eller kommer jeg til å bli påkjørt da? Du spurte til og med passasjerene dine om de så meg, men ingen hadde sett meg. Skal du pådra ditt ansvar som bussjåfør til passasjerene? Nei veit du hva! Det er ikke sånn man gjør det..
Jeg er jeg mildt sagt irritert og sint, eller rettere sagt fly forbanna i dag. Jeg hadde en avtale i Hønefoss kl.14, og rakk dessverre ikke denne. Jeg var ved bussholdeplassen 8 minutter før tiden og du kjørte rett forbi meg 8 minutter etter tiden. Tusen takk skal du ha!!!
– Ann Helen
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg