24.09.2015

Nå har jeg faktisk akkurat kommet inn dørene, klokka er jo seint på natt for min del som skal stå opp igjen om 4 timer. Men hatt en veldig koselig kveld med en gutt jeg har blitt kjent med her i Ål. Så glad for å endelig bli kjent med nye folk her og jeg er like glad for å bli kjent med gutter som jenter. Gutter lager gjerne litt mindre drama en jenter og lettere å komme over ens med.Selvfølgelig er det ikke alltid sånn, men ofte. Jeg har hvertfall merka det her at det utrolig vanskelig å komme inn på jentene i klassen og kunne finne på noe med dem, og da er det bedre å ha noen å være med enn ingen!

I dag har jeg faktisk bodd på internatet en hel måned. Tiden har gått så utrolig treigt og jeg veit egentlig ikke hvordan jeg har klart å være her så lenge engang. Og ja, for meg har dette vært lenge! Vært lat i dag også, sovna litt etter skolen før jeg stod opp og lagde mat. Pasta di Parma med skinke stod på menyen min i dag, og jeg gleder meg til å åpne matpakken min i morgen.

Håper dere alle har hatt en kjempefin dag!

 

 

 

– Ann Helen

 

4 kommentarer

Siste innlegg