BLÅMANDAG

I dag har jeg hatt en skikkelig blåmandag, trøtt og uopplagt rett og slett. Sovna ganske tidlig i går, lurer på hvor mye søvn jeg egentlig trenger?!  
Ny uke med nye muligheter, og jeg har startet uken som lat. Sovna litt på senga i stad før jeg dro på butikken for å handle inn for uka. Frista ikke noe spesielt å dra å handle i dag, fryser og enda verre blir det når jeg må ut å kjøre i bare noen få varmegrader. Brr.. best å holde seg inne!

Med en dag som denne, passer det ikke bedre med et bildedryss av de 6 fine firebeinte som jeg savner enormt og gleder meg til å se igjen i høstferien som er om bare 4 dager! ♥

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg