UKENS

Tilbake på internatet på Lien igjen etter en fantastisk helg i Hønefoss. 5 dager igjen til høstferie, og jeg gleder meg enormt allerede. Satser på en minnerik høstferie sammen med Martin, venner, familien og mine nydelige firbeinte♥ Nå er det på tide å oppsummere uken som har gått..

MOTIVASJON:

Tror det ikke finnes noen større motivasjon en de fantastiske menneskene jeg har rundt meg. De gir meg så mye glede, energi og motivasjon i hverdagen til å klare dette året i Ål. Jeg har enda ikke tatt min avgjørelse på om jeg skal fortsette her i Ål eller ikke, men jeg krysser fortsatt fingre og tær for å komme inn på Hønefoss eller Åssiden, selv om det ser veldig dårlig ut dessverre..

LÅT:

Jeg har så utrolig mange favorittsanger om dagen, det er så utrolig vanskelig å bare velge en.

HØYDEPUNKT:

Hotel-natten med Martin fra i går til i dag. Masse latter og glede, tv-titting, snakking og frokost sammen♥

LÆTTIS:

Fredagen var helt klart den mest latterfulle dagen jeg har hatt denne uka. Møtte mange fantastiske venner, og de får meg i like godt humør hver gang!

QUOTE:

 Livet er fullt av lykke og glede bare man husker på å skru på lyset i mørket.

 

 

– Ann Helen

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg