DAGENS OUTFIT

Tross for en god morgen, har jeg i grunn ikke hatt en like fin dag. Jeg har masse å tenke på om dagen og masse styr på skolen i dag gjorde ikke dagen bedre.. Men forhåpentligvis vil ting bli bedre etter hvert! Nå er jeg på venteliste til Åssiden også, og krysser fingre og tær for å komme inn der. Der er mulighetene større for å dra hjem, og jeg vil ikke føle det som like tungt å gå der siden det ikke er veldig langt unna hjemme. I tillegg kjenner jeg flere folk jeg kan være med der, enn her. Blitt mye negativitet på bloggen i det siste, men bloggen er en god terapi for meg, for å få ut tanker og følelser i hverdagen. Håper dere alle har hatt super uke så langt og at resten av uka blir like bra, hvis ikke bedre!

//Cubus

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg