16.09.2015

Hallo! Hvordan går det med dere?

I dag ble det en lang og god morgen på meg. Som jeg skrev i går sovnet jeg altfor tidlig og rakk derfor ikke å lage meg ordentlig matpakke i dag. Og jeg orket ikke tanken på å spise en kjedelig matpakke med brødskiver.. Selv om jeg var stuptrøtt (guud, hvor mye søvn trenger jeg egentlig?!) var jeg i full gang klokka 6 i dag med å lage meg litt bedre mat. Dette gjorde jeg til og med før jeg rakk å fikse meg klar til skolen, så bildene under ble tatt før masken med sminke kom på!


Og som dere ser, har jeg ikke vifte på internatet engang… Helt utrolig, hater å lage mat her. Alltid redd for at brannalarmen skal gå, heldigvis kan jeg lufte med vinduet en gang i blant da.

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. flotte fine datra mi,er stolt av deg som er så flink til og lage seg mat og stå på egne bein

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg