RAINY DAYS

Nå har jeg nettopp våknet faktisk, sovnet visst 3-4 timer i stad. Spent på om jeg får sove igjen til natta.. I dag har jeg rett og slett vært lat, ikke giddet å gjøre noen ting. Eller jo forsovet jeg har jo rydda og vaske hele kåken her. Men jeg skulle egentlig stå opp for en del timer siden og lage litt mat, sånn at jeg kunne ha med meg litt på skolen i morgen, men blir nok kjedelig nistepakker i morgen også. Helt utrolig hva dette været gjør med oss, jeg blir hvertfall veldig trøtt og sliten av sånt vær.


Og nei det er ikke mye deilig å kjøre scooter i et sånt vær. Ikke nok med at det regner, men når bilene kjører forbi meg, spruter de meg ned med vann og jeg ender opp enda mer våt en nødvendig når jeg kommer hjem.

Håper dere alle har hatt en kjempefin dag!

 

 

– Ann Helen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg