UKENS

For en fantastisk helg dette har vært og jeg har tatt vare på hvert eneste minutt og øyeblikk. Starten av helgen var i grunn ganske trist, først minnekjøring for Sondre som døde for to år siden, la det blomster og lys på ulykkesstedet, og deretter på graven hans.. Veldig trist, men det føles godt at jeg var med på det!
Ellers i helgen har jeg vært sammen med Martin, i går hjalp jeg han med å male litt i lokalene hans, før han ble med meg hjem og sov over til i dag. Alltid koselig med litt kjærestetid, hvertfall når tiden er liten til det. Men det er jo min egen feil, det er mine karakterer som ikke strakk til, for å komme inn på skole i Hønefoss dessverre. Krysser fremdeles fingre og tær for å komme inn på Hønefoss.
Nå har jeg nettopp kommet tilbake til Ål igjen, helt alene og helt tom innvendig. Er så vondt å måtte ta farvel med alle mine nære og kjære i Hønefoss. Positive er at det bare er 5 dager til helg, og da går turen hjem igjen. Men nå har jeg snakka meg lenge bort, tid for oppdatering av uka.

MOTIVASJON

Jeg tror min store motivasjon så lenge det varer, må være de fantastiske folkene jeg har i Hønefoss som snakker og skriver med meg hver dag mens jeg er her i Ål. Det betyr så utrolig mye!

LÅT:

Bare elsker denne sangen♥ 

HØYDEPUNKT:

Det må helt klart være denne helgen, har virkelig kost meg sammen med Martin og familien♥ 

INNKJØP:

Helt utrolig, men sant.. jeg har ikke kjøpt noe nytt denne uken bortsett fra mat!

QUOTE:

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg