HYBEL LETING

Driver å ser på hybler om dagen, i nærområde til skolen, butikker, togstasjonen slik at det blir mest mulig sentralt for meg her i Ål. Utrolig rart, men spennende. Kjenner det skal bli godt å flytte ut av internatet snart, det er virkelig ikke gunstig for meg å bo der med så lang vei til skolen.

Syns det i grunn er trist, tanken på å flytte helt for meg selv. Derfor skal jeg prøve å finne et sted hvor jeg trives og kan overleve i det neste året. Liker ikke å kalle det et helt år, selv om det er et skoleår. Det er jo BARE 8 måneder. Jeg prøver å skaffe en hybel hvor jeg kan ha med meg vesle Milla slik at jeg har litt selskap. for ellers vil disse månedene gå enda tregere enn det de allerede gjør.

 

 

– Ann Helen

3 kommentarer
    1. Hei. Vet ikke om den jeg hadde på ål i fjor er ledig i år men der hadde jeg lov til å ha dyr ihvertfall.. Eneste ulempen med den er at den er i motsatt retning av sentrum da.. Men er kort vei til skolen synes jeg da:) rådgiverne på ål skal kunne være behjelpelig med å finne hybel?

    2. Gro: Hei 🙂 Hadde vært supert om den hadde vært ledig nå, men jeg veit ikke hvem eller hvor den er så er usikker på om noen leier den nå eller ikke
      Jeg har sett på en der det var ledig med dyr, men den er det ikke noe særlig til å lage mat der. Jeg får hjelp av ungdomslosen til dette og lagt ut annonse på nett.

    3. Den jeg hadde var i Sundrevegen 10, spør om de kan ringe Henny Hallingstad og høre for deg om den er ledig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg