HØST, HVA ER DET?

Nå er høsten kommet, og det merkes ekstremt. På morgen kan jeg gjerne kjøre moped i alt fra 3-8 grader, og det er utrolig kaldt. Heldigvis har jeg tatt med høstjakka hit til Ål. Men selv om det er høst, går jeg gjerne rundt med kjole eller shorts etter skolen, hater å ha på meg masse klær og da kan jeg glede meg inne med å gå med sommerklær fremdeles.


Håper dere alle har hatt en fin dag. Jeg har i grunn bare sovet, var så utrolig trøtt etter skolen i dag. Nå skal jeg sette meg ned å gjøre ferdig noen oppgaver som skal leveres de neste dagene, før jeg tar kvelden med en ny episode av “Orange is the new black” på senga.

 

 

– Ann Helen

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg