GJENSYNSGLEDE

Nå er jeg nettopp kommet hjem igjen fra en busstur som endte opp med 4,5 time som egentlig pleier å være en togtur på 2 timer. Da vi hadde startet å kjøre de 2 første timene måtte vi snu bittelitt igjen og kjør en annen vei. Bussjåførene trodde den stengte veien var oppe igjen, men neida.. det var den ikke! Nå er jeg hvertfall hjemme igjen og ei lita snuppe her var virkelig glad for å se meg igjen. Hu sutra og kjefta for at jeg hadde vært borte så lenge, mens halen gikk i 100 av glede. I morgen skal jeg treffe de andre firbeinte og gleder meg minst like mye til å se dem igjen også. Gjensynsglede både fra meg og de firbeinte sin side♥

Så glad for å være hjemme igjen, helgen skal nytes for fullt!

 

 

– Ann Helen

 

2 kommentarer
    1. jeg sa til michelle at du var hjemme hu kunne ikke vente hu måtte fort hjem,så de skjønner mye disse 4 beinte hundene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg