DU VEIT DU ER PÅ BONDELANDET NÅR

.. du ser kuer, sauer og hester rett utenfor døra.

I dag våknet jeg faktisk opp til riktig tid og hadde god tid til å fikse meg klar for skole og til å dra hjem senere i dag. Jeg rakk til og med frokost hjemme, før jeg kom på skolen. Hadde “privatsjåfør” til skolen i dag og det var virkelig deilig å slippe å kjøre scooter i dag for det er så utrolig kaldt. Om et par timer er skoleuken over, også blir det retning Hønefoss på meg.

Håper dere alle får en fantastisk helg!

 

 

– Ann Helen

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg