EN DUM TABBE

Har ikke vært det beste været her i Ål i dag heller, kaldt, vått og ordentlig innevær. Før i dag ble bergensbanen stengt, så er veldig spent på om jeg i det hele tatt kommer meg hjem i morgen. Allerede kjøpt og betalt billett til og med, og jeg vil jo gjerne hjem. Ringte NSB i stad og det blir satt inn “buss for tog” heldigvis. Krysser fingrene for at jeg kommer meg trygd hjem.

Planen var å legge seg til å sove om ikke alt for lenge, men dette ser dårlig ut. Sovnet et par timer før i dag, og det er virkelig en dum tabbe jeg gjør, for nå kommer jeg ikke til å få sove igjen til natta. Lite søvn om natta er ikke jeg noe særlig glad i, for det er nettopp det som skjedde i dag. Jeg sov på dagen i går også, fikk ikke sove igjen til natta og var derfor veldig trøtt etter skolen i dag og endte med å sovne igjen. Slik kan det gå på rundgang i flere dager..  Heldigvis er det helg snart, og da kan jeg sove lenge!

Gud så kaldt det er på skolen, går rundt med “teppet” eller mitt så kalte skjerf hele tiden, brr..

 

 

– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg