INTERNATLIVET I BILDER

Har lenge tenkt på å vise dere hvordan det ser ut på internatet jeg bor på og generelt hvordan det er her. I dag har jeg rydda og støvsugd hele kåken, så tenkte det var den perfekte dagen å vise dere internatet på. Vel.. var ikke akkurat så mye å rydde her for min del, selv om jeg har toppetasjen for meg selv. Jeg har jo ikke akkurat så mye ting her og da er det ikke så mye å rydde heller.


Ja her bor jeg da, ser det ikke trivelig ut? Er jo greit nok og bo her, men personlig trives jeg ikke her fordi jeg føler meg så avisolert fra omverden. Også har vi soverommet mitt:

Og nei jeg har ikke pakket ut klærne mine. Føler meg litt spesiell på en rar måte når jeg sier dette, men jeg hater gamle skap.. Føler klærne mine lukter gammelt når jeg har dem inni der. Og i tillegg så er det nok ikke lenge til jeg blir boende her.

Kjøkkenet ser sånn her ut, stort og veldig romslig.

Badet er ikke så veldig spennende å vise egentlig, men siden det er en del av internatet tok jeg et par bilder av det også.


Alt en jente trenger og litt til, haha!

 

 

– Ann Helen

4 kommentarer
    1. Får ikke akkurat lyst til å flytte på internat for å si det sånn!
      Det er finere i Ringerike fengsel !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg