CHAPTER 9 OF 12

Allerede september og bare 3 måneder igjen til jul. Høstmåneden er i gang, og det merkes. På morgenen kjører jeg i 4-8 grader og det er ikke akkurat varmt.

I går hadde jeg nok den beste dagen på internatet så langt og det er ikke så mye som skal til for å forandre dagen min der. Vanligvis har jeg ingenting å gjøre og ender med å tenke alt for mye og sove. Men i går tok jeg meg en tur til Gol for å kjøpe et par ting, og da jeg kom tilbake var det kommet flere på internatet. Uheldigvis skulle de ikke flytte dit, men kun være der en natt på grunn av skole. De alle var veldig hyggelig og blant de tre som skulle bare sove der i natt, ble jeg kjent med to av dem. Endelig var det noen å henge med og snakke med, skulle ønske det var like mye liv der andre ganger også, og ikke bare i går. 

I dag skal jeg rydde og vaske litt på internatet og i morgen skal jeg faktisk snakke med ei dame på skolen angående hybel i nærheten av skolen. Jeg har kommet til det punktet hvor jeg føler jeg ikke har noen sjans i det hele tatt for å komme inn på Hønefoss og har bestemt meg for å flytte litt nærmere skolen av praktiske grunner. Skulle så ønske jeg fikk plass på Hønefoss og jeg håper virkelig det blir en plass der til meg innen en måned, men jeg tror ikke det vil skje. Så da må jeg virkelig prøve og klare å fullføre året her, veldig unødvendig syns jeg fremdeles. Men jeg skal hvertfall prøve litt til, tror det vil hjelpe på med et annet sted å bo hvertfall!

Ønsker dere en kjempefin måned!

 

 

– Ann Helen 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg