30 UBRUKELIGE DETALJER

Tre ord om meg: Omsorgsfull, gledesspreder og ansvarsfull.

Det første jeg gjør om morgen: Går på badet, dusjer og kler på meg.

Klesskapet mitt er fullt av: Haugevis av klær jeg ikke bruker..

Når jeg skal pynte meg: Hører jeg alltid på musikk, og bruker 1000år før jeg er ferdig. Elsker å pynte meg med kjole, skjørt og sminke.

En liten hemmelighet om meg: En hemmelighet er vel ingen hemmelighet om man forteller den?

Jeg føler meg best: Når jeg har de som betyr mest for meg rundt meg.

I vennegjengen er jeg: Den morsomme og pratsomme.

I familien er jeg: Den minste.. Minste barnet og minste barnebarnet..

Jeg kan ikke leve uten: Hundene mine, familien, Martin og vennene mine♥

Barn er: Det beste jeg veit!

Om natten: Sover jeg, drømmer og har haugevis av mareritt..

Når jeg går ut døra har jeg alltid med meg: Lommebok, telefon, ørepropper, lader og nøkler. Ellers pleier jeg også å ha med meg sminke og tyggis når jeg husker på det!

Trening er: Noe jeg har lite motivasjon til..

Politikk er: Viktig, men også utrolig kjedelig som gjør at jeg sjeldent følger med. Hender forsovet at det dukker opp noe spennende og at jeg må bare følge med.

På kjøkkenet er jeg: Den beste pizzabakeren, eller hva Martin?

Jeg er dårligst til: Å ta vare på meg selv..

Jeg er flinkest til: Å ta vare på andre rundt meg♥

Jeg elsker: Når alt går slik jeg ønsker!

Med livet mitt ønsker jeg: Å være en god person og hjelpe andre mennesker.

Når jeg jobber: Er jeg arbeidsom, selvstendig, men jobber veldig godt med andre mennesker. Jeg er ansvarsbevisst og gjør det jeg får beskjed om!

Min verste uvane: Å stå opp for seint, tenker alltid “Jeg skal bare sove 5 minutter til.. også ender det opp med en halvtime(!)

Jeg gleder meg til: Å møte hundene mine, familien og venner i helgen♥

Jeg brenner for: Å hjelpe andre mennesker!

Jeg tror på: Ånder, mohahaha!

Du visste kanskje ikke at jeg: Jeg har vært innblandet i barnevernet fra jeg var 4år til jeg var 16år.

På kvelden er jeg: Trøtt, men får aldri sove når jeg vil. Da pleier jeg ofte å starte med å rydde og alle andre ting enn å sove.

Som venn er jeg: Den alle ønsker å ha som sin bestevenn, haha! Nei, jeg er vel den gode lytteren som kommer med litt småråd her og der.

Når jeg har fri: Er totalt sosial og finner på ting med venner

Om ti år er jeg: Har eget hus, forhåpentligvis lykkelig gift, har barn og jobb.

 

 

– Ann Helen

 

8 kommentarer

Siste innlegg