ASK ME ANYTHING

Siden det har vært så mye negativt på bloggen om dagen, tenkte jeg å piffe om stemningen med en spørsmålsrunde. Er ikke så altfor lenge siden jeg har holdt en, men stadig vekk for jeg litt spørsmål av dere lesere i kommentarfeltet. Så om du lurer på noe, er det bare å spørre. Velger ut de spørsmålene jeg ønsker å svare på, for om det blir for privat tar jeg det ikke med. Svarer mest sannsynlig på den i helgen, for hjemme har jeg ordentlig nett. Ål videregående skole er delt inn i 2, ene er utenfor døra her og den andre er ca. 15km unna der jeg går. Så nettet her til skolen på Lien kan brukes om jeg har pcen i vinduet, men blir bare 2 streker og mister det ganske fort igjen. Så blir lite blogging fra meg her, men gjør så godt jeg kan!

 

 

– Ann Helen

7 kommentarer
    1. Lurer på hva du tenker om barn og framtiden? Er barn noe du tenkr på å få, eventuelt når?
      Og hvilken hendelse som har preget deg mest i livet?
      Hvilke tv-programmer ser du på?

    2. Hva har du gjort i sommer?
      Hva er dine planer for høsten/vinteren?
      Hva er dine beste bloggtips?
      Hva liker du best å lese på en blogg?
      Hvorfor har det vært så mye negativitet?
      Hvilken blogger leser du?
      Hva er det første du gjør når du står opp om morgenen?
      Hva er dine fremtidsplaner?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg